Tuesday, February 28, 2006

G--oodbye

Kiss Goodbye
王力宏

baby不要再哭泣
  这一幕多么熟悉
  紧握着你的手彼此都舍不得分离
  每一次想开口但不如保持安静
  给我一分钟专心
  好好欣赏你的美
  幸福搭配悲伤
  痛是在我心交叉
  挫折的眼泪不能测试爱的重量
  付出的爱收不回
  还欠你的我不能给
  别把我心也带走
  去跟随


  每一次和你分开
  深深的被你打败
  每一次放弃你的温柔
  痛苦难以释怀
  每一次kiss you goodbye
  爱情的滋味此刻我终于最明白
  
  但欠你的我不能给
  我才明白爱最真实的滋味
  我终于明白

2 comments:

sephirot said...

still missing someone? Suffering and pain as your companions? Time to wake up, spoiled brat.

Shan Shang said...

hahaah.. missing some1 yes i am.. waking up? yes i am... need time to FORGET someone...