Sunday, November 20, 2005

辛苦得很不值得.....

要等下次甚麼時候見面?
到那個時候為止怎麼等下去呀?
要是沒有他, 我會一直等下去
明知道不會回來, 但還是會等
再見面的話也不是那麼高興
只不過….
可是他不在我身邊的話感覺很奇怪
下定決心不會等….
但還是會想他
還是會等下去 等他回來
不過等一個人真是好辛苦

說好不會再錯過你的
我也不知道怎麼每到重要的時刻就會錯過你
我覺得很冤枉….
對自己很生氣
所以再也不能認下去了
對 像你說的那樣…
我是一個整天讓你受傷的人
像你說的那樣…
我是一個不懂得怎樣去愛一個人
也不懂得怎樣去表達自己的心意
也不知道怎樣做才能讓你幸福
所以我想過了….
因為我甚麼都不懂
所以…
所以你資叫我做的事我都會去做的
你讓我等的話就等
讓我唱歌的話就唱
讓我跳舞的話就跳
总之你要我做的事我都會去做
按你的要求都做
所以…
不要如此對我…..

3 comments:

Ewilly Liew said...

you... wanna share with me anything regarding this?

i think... i might have got your meaning wrong oh..

God loves you, no matter what, you decide as it is always said, ya? :)

love you...

sephirot said...

Just want to say, do not place all your hopes on other people. You already know that somehow humans will never totally meet all of your needs. Only God can. Keeping you in prayer. let me know if you need any help. God bless

Shan Shang said...

T.T crying.. touched... so many prayers.. hehe.. thanks... but i think this blog.. only god know y i wrote it... hahaha... and tat's enough 4 me as i live in this world 4 him... there's no ned for me to explain anything in details...